Monika Rokicka – architektka, graficzka, malarka, wszechstronna projektantka, ilustratorka, lalkarka. Proces tworzenia, jak sama o nim mówi, jest dla niej czynnością naturalną, ściśle powiązaną z jej nastrojami, wplecionym w codzienność i wynikającą z potrzeby wyrażenia siebie pełniej i dokładniej niż można to uczynić słowami. Malarstwo to przyjemność bycia sobą bez ograniczeń.
Wszechstronne przygotowanie warsztatowe, wykształcenie zarówno techniczne, humanistyczne i artystyczne pozwala jej na swobodne działania i świadome eksperymentowanie. Fascynacja „temperaturą” koloru, jego podstępne i nieuświadomione działanie na widza, energetyczny przekaz, kształtujący emocje nieustannie przepływające pomiędzy podnieceniem a stagnacją.
Hipnotyzującą moc obrazu ujawnia cykl „Ryby”, pomyślany jak puzzle do swobodnego komponowania następujących po sobie, kontrastujących akordów kolorystycznych. Świat abstrakcyjnych obrazów Artystki zbudowany jest z misternego ornamentu barw. Biżuteryjny natłok detalu rozbija uchwycony kształt pozującego modela na dziesiątki wirujących i drgających elementów.
Obraz „Egzaltacja” to inspiracja klasyczną intymnością delikatnego świata Art Nouveau z jego niewymuszoną elegancją i subtelnym spokojem ciepłego światła, które niemal spływa z płótna, ogrzewając przestrzeń wokół siebie.
„Emocje i nastroje, uczucia i doznania, te czytelne i te ukryte – tym jest dla mnie malarstwo” – podkreśla Monika Rokicka.
Katarzyna Saniewska – graficzka, malarka, kulturoznawca. Urodzona w Warszawie, w mrocznym listopadzie, numerologiczna 11. Absolwentka Wydziału Grafiki Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie (Dyplom z wyróżnieniem 2003r.) oraz Kulturoznawstwa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (Dyplom z wyróżnieniem 2007r.)
Usilnie pracuje nad tym, by stać się kobietą renesansu – przygotowuje doktorat w Katedrze Kultury i Komunikowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie („O płynności granic miedzy sztuką a medycyną”).
Zainteresowana etycznymi i estetycznymi problemami sztuki najnowszej. Publikowała m.in. w „Tematach z Szewskiej”, „Przeglądzie kulturoznawczym” Związana, jako autorka tekstów i ilustratorka z czasopismem „Fika”.
Brała udział w licznych wystawach i przeglądach malarstwa w kraju i za granicą.
Tomasz Poznysz – student 4. roku Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Poza konserwacją zabytków jego najważniejszą pasją jest malarstwo. Tematem prac są przede wszystkim przedstawienia animalistyczne. Studia nad konserwacją i restauracją, technologią malarstwa, pozwalają zarówno na naukowe, jak i praktyczne wykorzystanie tych dziedzin w jego twórczości, doskonaląc i rozszerzając warsztat malarski.